00:00
00:00
View Profile Alucard

All 111 Movie Reviews

24 w/ Responses

Lol thats what I should have said before went to college xD

Lmao! Youre an awesome animator dude. I didnt understand the plot, but I can tell its a non-sense with some video game.

Its looking awesome, the characters and animation are supah coool man

That's awesome!!
It's kinda of like a Ren and Stmpy approach when you animate them bigger before moving over the screen. It's cartoonish and funny, keep up the good work!!

FaresIsHere responds:

Thanks man, I love the compliment :)

LOL that was funny

Brayfer responds:

Nice to see you here Luan. And yes, Thor's clockimation was rather funny.

LOL!!

Funny :D

BossNation-01 responds:

thanks ??? its suppose to be informative my other projects are better thanks for the feedback tho :)

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Really liked it. The concept and idea are also really cool!
Keep doing the good work my guy!

Trully disturbing man.
That is really a master-piece for the kitty-crew.
Now let me say some things about this kitty crew - just - what the fuck - the end result of kitty krew objective is to flood NG with animations about: think in the most non-sense crackpot idea possibly and animate it.
I had one good friend - unfortunately he passed away - but he was a super fan of kitty crew and was always on the forums talking about it so I know kitty krew pretty well - they are actually my grandmother, she is well known haccker named Lain, she is the mastermind behind all the matrix and shit.
Thanks man, your animation gave me a good sense of how to BE pleasant to someone... Like:
'Hey man, how you doing?''
WHO DA FUCK ARE YOU!?!?!
or
I WILL CUT YOU IN PIECES AND FEED YOU TO YOUR MOTHER!!

Reviews are much appreciated!

Luan Prates @Alucard

29, Male

Federal University of SC

Brasil

Joined on 4/18/05

Level:
13
Exp Points:
1,650 / 1,880
Exp Rank:
32,224
Vote Power:
5.48 votes
Rank:
Town Watch
Global Rank:
56,136
Blams:
47
Saves:
94
B/P Bonus:
2%
Whistle:
Normal
Trophies:
9
Medals:
163